Poslovna utrka B2Run u Zagrebu bila je još jedna prigoda za povezivanje kolega, jačanje timskog duha kao i promociju kampanje „EU bira sigurnu hranu“ čiji je ambasador u Hrvatskoj – Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Za razliku od B2Run utrke u Osijeku, kada su uvjeti trčanja bili izazovni zbog visoke temperature, u Zagrebu je temperatura bila puno ugodnija ali su uvjeti trčanja ponovo bili izazovni, ovaj puta zbog kiše i grmljavine koja je cijelo vrijeme pratila trkače.
Unatoč uvjetima, dio djelatnika HAPIH-a pokazao je neslomljiv timski duh i u živopisnim majicama prepoznatljivih poruka kampanje Europske agencije za sigurnost hrane (EFSA) pridružio se natjecateljima iz 280 institucija koji su u četvrtak, 15. rujna, pretrčali ili prehodali pet kilometara dugu stazu oko jarunskog jezera.
Prema riječima organizatora, B2Run je utrka međunarodnog karaktera kojoj fokus nije isključivo na pobjedi, već prije svega potiče korporativni sportski duh i zdrav način života. Budući da su i u središtu kampanje „EU bira sigurnu hranu“ zdravlje i aktivan životni stil, za utrku B2Run posebno su pripremljene majice sa simboličnim porukama kampanje. Da znanost stoji iza sigurnosti hrane, podupire aktivnosti smanjenja bacanja hrane, štiti od kontaminanata i bolesti koje se prenose hranom te brine za dobrobit životinja, trkači i navijači mogli su pročitati s natpisa na majicama HAPIH-ovog tima.