Poslovna utrka B2Run u Osijeku bila je i ove godine prigoda za povezivanje kolega, jačanje timskog duha kao i promociju kampanje „EU bira sigurnu hranu“ čiji je ambasador u Hrvatskoj – Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Za razliku od prošlogodišnjih B2Run utrka u Osijeku i Zagrebu, kada su uvjeti trčanja bili izazovni zbog visoke temperature i kiše, ove godine je temperatura bila puno ugodnija, pa se dio djelatnika iz osječkih centara HAPIH-a u majicama s porukom kampanje Europske agencije za sigurnost rane (EFSA) pridružio 700-tinjak natjecatelja, koji su 15. lipnja pretrčali ili prehodali pet kilometara osječke Promenade.
Prema riječima organizatora, B2Run je utrka međunarodnog karaktera kojoj fokus nije isključivo na pobjedi, već prije svega potiče korporativni sportski duh i zdrav način života. Budući da su i u središtu kampanje „EU bira sigurnu hranu“ zdravlje i aktivan životni stil, za utrku B2Run posebno je pripremljena majica sa simboličnom porukom kampanje koja je HAPIH-u donijela nagradu za najkreativniji tim. Tako su trkači i navijači mogli su pročitati s natpisa na majicama HAPIH-ovog tima da znanost stoji iza sigurnosti hrane i podupire aktivnosti smanjenja bacanja hrane.
„Zadovoljstvo mi je što smo i ove godine sudjelovali na B2Run utrci u Osijeku, i u znatno većem broju podržali promociju sporta i kampanje o sigurnosti hrane, posebice jer smo nagrađeni kao najkreativniji tim sa sloganom kampanje. Trčanje je još jednom pokazalo, iako je individualni sport, koliko može biti timski orijentiran i koliko nas sve može povezati i u nama pokrenuti pozitivne emocije“, rekla je kapetanica HAPIH-ova tima, dr. sc. Jasenka Petrić.
Kako je to izgledalo na terenu, može se vidjeti i u galeriji slika u nastavku.