Nakon uspješnog nastupa u Osijeku gdje je naš tim osvojio nagradu za najkreativniji slogan, HAPIH je svoju ekipu prijavio i na sudjelovanje na poslovnoj utrci B2Run u Zagrebu i iskoristio još jednu prigodu za povezivanje kolega, jačanje timskog duha kao i promociju kampanje „EU bira sigurnu hranu“ čiji je ambasador u Hrvatskoj – Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu.
Za razliku od B2Run utrke u Osijeku, kada su uvjeti trčanja bili idealni, u Zagrebu je kiša i ove godine dočekala trkače i lagano ih pratila tijekom utrke. Unatoč uvjetima, naša ekipa pridružila se natjecateljima iz 440 institucija koji su u četvrtak, 14. rujna, pretrčali ili prehodali pet kilometara dugu stazu oko jarunskog jezera. Nakon službenog djela programa utrke, slijedilo je druženje iscrpljenih ali zadovoljnih sudionika u opuštenoj atmosferi Run&Fun zone.
Prema riječima organizatora, B2Run je utrka međunarodnog karaktera kojoj fokus nije isključivo na pobjedi, već prije svega potiče korporativni sportski duh i zdrav način života. Budući da su i u središtu kampanje „EU bira sigurnu hranu“ zdravlje i aktivan životni stil, za utrku B2Run posebno su pripremljene majice sa simboličnom porukom kampanje „Bacam se na trčanje, ali hranu ne bacam“. Ovom porukom nastojalo se promovirati smanjenje bacanja hrane, posebice što većina hrane koja se baci potječe upravo iz kućanstava.