Više od 250 izlagača iz Hrvatske i susjednih zemalja na 28 izdanju osječkog Jesenskog sajma, od 26. do 28. rujna 2025. u Gospodarskom centru Osječko-baranjske županije, predstavlja svoje proizvode i usluge iz područja poljoprivrede, prehrane, graditeljstva, obrtništva i stanovanja. I ove su godine u centru pažnje posjetitelja domaći i autohtoni proizvodi.
Dragan Vulin, zamjenik osječkog gradonačelnika, istaknuo je na otvorenju sajma pozitivna gospodarska kretanja u Osijeku, koja potvrđuju status grada kao destinacije sporta, kulture, izvrsne gastronomije i poslovnih prilika.
Upravo su bogata ponuda proizvoda, među kojima prednjače gastronomski, i poslovne prilike okosnice ovog sajma koji već sada zauzima značajno mjesto na karti sajamskih događanja u regiji.
Istaknula je to otvarajući sajam Nataša Tramišak, županica Osječko-baranjske županije, naglasivši da rekordni broj izlagača pozicioniraju Gospodarski centar i Jesenski sajam među najvažnije manifestacije ovoga tipa. Naša misija je osnažiti lokalnu proizvodnju i omogućiti da proizvođači predstave svoje autohtone proizvode širokoj publici, poručila je između ostaloga.
Svoju je ponudu usluga predstavila i Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH) na čijem su štandu posjetitelji sajma dobili informacije o redovitim aktivnostima agencije te aktualnim projektima koje provodi. Prigodnom aktivacijom posjetitelja praktičnim promotivnim materijalima, uz promociju sustava označavanja Hrana hrvatskih farmi i polja kao pouzdanog putokaza do domaćeg proizvoda, predstavljena je i kampanja PlantHealth4Life koju HAPIH provodi u suradnji s Europskom agencijom za sigurnost hrane (EFSA). Riječ je o edukativnoj kampanji kojom se porukom – Biljke s putovanja ponesi na fotografijama ili u sjećanju, a ne u prtljazi! – želi osvijestiti hrvatske građane da svojim odgovornim postupcima prilikom putovanja mogu spriječiti širenje neželjenih štetnika i tako očuvati zdravlje bilja.







